دسته بندی | مکانیک |
بازدید ها | 55 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 4356 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 99 |
جزوه پاورپوینت استپ های راه اندازی توربین بخار
دسته بندی | سایر گروه های علوم انسانی |
بازدید ها | 4 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 469 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 8 |
دانلود تحقیق اسنپ (درس بازاریابی و مدیریت بازار)
مقدمه
در دورانی که موبایلهای هوشمند به همهگیری هرچه بیشتر رسیده بودند و دسترسی به اینترنت پرسرعت نیز حداقل در شهرهای بزرگ تبدیل به یک نرم شده بود، اسنپ و رقیبش، تپسی، توانستند تحولی بزرگ در دنیای تاکسیرانی به وجود آورند. سامانه هوشمند حملونقل شرکت اسنپ، اساسا به پلی ارتباطی میان کاربر مسافر و کاربر راننده تبدیل شد و راهکاری سادهتر و کمدردسرتر نسبت به تاکسیها و آژانسها برای سفرهای داخل شهری بود. در ابتدای راه، قیمتگذاریهای مقرون به صرفه و ایمنی سفرها باعث میشد که کاربران با اشتیاق فراوان شروع به استفاده از این سرویس کنند و همین سیاست، مقدمات رشد هرچه بیشتر در سالهای بعدی را فراهم کرد.
دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب تئوری های حسابداری تالیف دکتر شباهنگ با موضوع مفروضات بنیادی،اصول و مفاهیم حسابداری، در قالب ppt و در 63 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، مطالعه تحقیقاتی حسابداری شماره یک، مطالعه تحقیقاتی حسابداری شماره 3، مفاهیم حسابداری
تعداد صفحات | 63 |
حجم | 951 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | حسابداری |
دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب تئوری های حسابداری تالیف دکتر شباهنگ با موضوع مفروضات بنیادی، اصول و مفاهیم حسابداری، در قالب ppt و در 63 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
مطالعه تحقیقاتی حسابداری شماره یک
مطالعه تحقیقاتی حسابداری شماره 3
مفاهیم حسابداری
مفروضات بنیادی حسابداری
فرض تداوم فعالیت
فرض دوره مالی
فرض تفکیک شخصیت
فرض واحد اندازه گیری پول
اصول حسابداری
اصول فراگیر حسابداری
اصول متمرکز بر نهاده های حسابداری
اصول حاکم بر قواعد کلی عملیات
شناخت درآمد فروش
زمان شناخت درآمد فروش
مقابله هزینه ها به درآمد فروش
اصول محدود کننده
محافظه کاری –احتیاط
افشأ
اهمیت
عینیت
قابلیت مقایسه
ثبات رویه
یکنواختی
ویژگیهای کیفی اطلاعات حسابداری
تعریف تئوری
کارکردهای تئوری
تئوری های حقوق صاحبان سرمایه(ارزش ویژه)
مشکلات تئوری های حقوق صاحبان سرمایه
تئوری مالکانه (مالکیت) Proprietor Theory
تئوری شخصیت حسابداری Entity Theory
دیدگاه ها در تئوری شخصیت حسابداری
تئوری حقوق مازاد Residual Equity Theory
تئوری وجوه Fund Theory
تئوری مدیریت Commander Theory
مقایسه تئوری ها
جمع بندی
استاندارد های ایران
قسمتی از متن:
فرض تداوم فعالیت (going concern continuity): فرض بنیادی تداوم فعالیت حاکی از قبول تداوم فعالیت های واحد انتفاعی است مگر این که خلاف آن ثابت شود .در نتیجه، در شرایط عادی ومتعارف، گزارش ارزشهای تصفیه , تخلف از این فرض بنیادی محسوب می شود. برخی از نویسندگان حسابداری، این فرض را مورد انتقاد قرار داده و اظهار داشته اند که در تداوم فعالیت قبل از این که یک فرض بنیادی به شمار آید، یک پیش بینی است.
توضیحات:
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
مسئله مورد بررسی در این پایان نامه جایگاه مدیریت دانش در تصمیم گیریهای مدیران مدارس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران می باشد و به علت اینکه این تصمیمات با آینده دانش آموزان و سرنوشت میهن عزیزمان ارتباط مستقیم دارند
تعداد صفحات | 225 |
حجم | 5 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | مدیریت |
دسته بندی | هنر و گرافیک |
بازدید ها | 33 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 16 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 24 |
موسیقی رامشگران شمال خراسان در درجۀ نخست موسیقی آوازی است رامشگر آوازش را با دو تار همراه می کند. هنگامیکه نوازندهای شمال خراسان دوتارش را به صدا درمی آورد، رفته رفته سوز و گداز و آه درونی وجود دارد نیز بیشتر و بیشتر می شود. با انگشتانش دوتار را می نوازد و به یاد حادثه ها و اتفاقات تلخ و شیرین در گذشته و یا تاریخ سرزمین و قوم و طایفۀ خود می افتد. اینجاست که بناگاه همراه با ساز زدن شروع به خواندن و بیان این اندوهها و تهاجمات و غارتگریها و ظلم و ستمها می کند با نیازش می نوازد و با زبانش تاریخ را بیان می کند و با یاد تاریخ می خواهد حماسه ها و شجاعتهای مردان طایفۀ خود را بازگو سازد و بر همگان روشن کند. داستانهایی که اگر بازگو نشود چه بسا به فراموشی سپرده شود ، آنچنانکه صادق هدایت می نویسد :
« ایران رو به تجدد می رود، این تجدد در همه طبقات مردم بخوبی مشاهده می شود، رفته رفته افکارش عوض شده، رفتار و روش دیرین تغییر می کند و آنچه قدیمی است منسوخ و متروک می گردد. تنها چیزی که در این تغییرات ما تألیف است ، فراموش شدن و از بین رفتن دسته ای از اضافه ها، قصه ها، پندارها و ترانه های ملی است که از پیشینان با یادگار مانده و تنها در سینه ها محفوظ است زیرا تا کنون این گونه تراوشها کلی را کوچک شمرده و .... »[1]
داستان گویی یکی از ملحقات موسیقی شمال خراسان چه در میان کردها، چه ترکها و یا ترکمنها است و یکی از مهمترین شکلهای اجرایی موسیقی بخش های شمال خراسان نیز بشمار می رود. این داستانها توسط بخشی با آواز و همراهی دوتار اجرا می شود. بخش آوازی را می توان به دو گونۀ کاملاً مشخص تقسیم کرد، یکی بیان محاوره ای و نقلی که بسیار به شیوۀ نقالی شبیه است و دیگری بیان آوازی. قسمتهای مختلف داستان، با این دو شیوه اجرا می شوند.
شیوۀ نقلی برای شرح رویدادهای داستان مورد استفاده قرار می گیرد. در این داستان گویی دوتار علاوه بر همراهی کنندۀ آواز ،در بیشتر اوقات نقش مکالمه ای را با آواز یا داستان انجام می دهد، حاج قربان سلمانی دربارۀ داستان گویی معتقد است که ترکها در موسیقی خود داستان گویی دارند و موسیقی را با داستان به هم می آمیزند و اجرا می کنند و می گوید موسیقی کردها از نظر داستانی به هم می آمیزند و اجرا می کنند و می گوید موسیقی کردها از نظر داستانی دارای عمق و ریشۀ کمتری است[2]. با تمام این موارد موسیقی کردها از قدمت بیشتری نسبت به موسیقی ترکها و ترکمنها برخوردار است[3]. در این خصوص پیرامون این ؟؟ می توان عنوان کرد که در هر کدام از طایفه های شمال خراسان یک قسمت از موسیقی رنگ و نمو بیشتری نسبت به سایرین دارد. نقلهای ترکی که همراه موسیقی اجرا می شود، موسیقی کردها که سرشار از داستانهای عاشقانه و عارفانه است و موسیقی ترکمنها که مانند موسیقی ترکی همراه نقلهای ترکمن بر ارزش و اعتبارش افزوده می شود، همه و همه نشان از قدمت و اصالت و بی مانند موسیقی این هنر آسمانی در شمال خراسان دارد. اما می توان نوشت که داستان گویی در هر سه طایفه (ترکها، کردها و ترکمنها) وجود دارد. داستانهای شمال خراسان را از نظر مضمون می توان به سه گروه اصلی تقسیم بندی کرد، الف) مضمون عاشقانه این نوع داستانها ماجراهای عاشقانه قهرمان و دلبر او را بازگو می کنند که همیشه با مخالفت و ناسازگاری همراهاست و الگوی آنها حماسه های غنایی قرون وسطایی مانند لیلی و مجنون و فرهاد و شیرین است. اینگونه روایتگرری در میان رامشگران ترک زبان بویژه در آسیای میانه بسیار رایج است. از میان شناخته ترین این داستانها می توان از اصلی و کرم (داستانهای ترکمنی)، غریب و شاه صنم (ترکی) ، همراه و صیادخان (ترکی و ترکمنی) ، حمراء و حور لقاء (ترکی و ترکمنی)، گل و بلبل ، وامق و عذرا ، شاه اسماعیل و گلزار خانم، طاهر و زهره (ترکی و ترکمنی) و ..... را نام برد.