استیو

استیو

Stiv
استیو

استیو

Stiv

استپ های رآه إندازی توربین های بخار

جزوه پاورپوینت استپ های راه اندازی توربین بخار
دسته بندی مکانیک
بازدید ها 55
فرمت فایل pptx
حجم فایل 4356 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 99
جزوه پاورپوینت استپ های راه اندازی توربین بخار

فروشنده فایل

کد کاربری 7218
کاربر

جزوه پاورپوینت استپ های راه اندازی توربین بخار

دانلود تحقیق بازاریابی و مدیریت بازار اسنپ

دانلود تحقیق اسنپ (درس بازاریابی و مدیریت بازار)دانلود تحقیق اسنپ (درس بازاریابی و مدیریت بازار)
دسته بندی سایر گروه های علوم انسانی
بازدید ها 4
فرمت فایل doc
حجم فایل 469 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 8
دانلود تحقیق اسنپ (درس بازاریابی و مدیریت بازار)

فروشنده فایل

کد کاربری 27364
کاربر

دانلود تحقیق اسنپ (درس بازاریابی و مدیریت بازار)

مقدمه

در دورانی که موبایل‌های هوشمند به همه‌گیری هرچه بیشتر رسیده بودند و دسترسی به اینترنت پرسرعت نیز حداقل در شهرهای بزرگ تبدیل به یک نرم شده بود، اسنپ و رقیبش، تپسی، توانستند تحولی بزرگ در دنیای تاکسی‌رانی به وجود آورند. سامانه هوشمند حمل‌ونقل شرکت اسنپ، اساسا به پلی ارتباطی میان کاربر مسافر و کاربر راننده تبدیل شد و راهکاری ساده‌تر و کم‌دردسرتر نسبت به تاکسی‌ها و آژانس‌ها برای سفرهای داخل شهری بود. در ابتدای راه، قیمت‌گذاری‌های مقرون به صرفه و ایمنی سفرها باعث می‌شد که کاربران با اشتیاق فراوان شروع به استفاده از این سرویس کنند و همین سیاست، مقدمات رشد هرچه بیشتر در سال‌های بعدی را فراهم کرد.

حسابداری دکترشباهنگ با عنوان مفروضات بنیادی

پاورپوینت فصل سوم کتاب تئوری های حسابداری تالیف دکتر شباهنگ با موضوع مفروضات بنیادی، اصول و مفاهیم حسابداری

دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب تئوری های حسابداری تالیف دکتر شباهنگ با موضوع مفروضات بنیادی،اصول و مفاهیم حسابداری، در قالب ppt و در 63 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، مطالعه تحقیقاتی حسابداری شماره یک، مطالعه تحقیقاتی حسابداری شماره 3، مفاهیم حسابداری


مشخصات فایل
تعداد صفحات63
حجم951 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب تئوری های حسابداری تالیف دکتر شباهنگ با موضوع مفروضات بنیادی، اصول و مفاهیم حسابداری، در قالب ppt و در 63 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه   

مطالعه تحقیقاتی حسابداری شماره یک

مطالعه تحقیقاتی حسابداری شماره 3

مفاهیم حسابداری

مفروضات بنیادی حسابداری

فرض تداوم فعالیت

فرض دوره مالی

فرض تفکیک شخصیت

فرض واحد اندازه گیری پول

اصول حسابداری

اصول فراگیر حسابداری

اصول متمرکز بر نهاده های حسابداری

اصول حاکم بر قواعد کلی عملیات

شناخت درآمد فروش

زمان شناخت درآمد فروش

مقابله هزینه ها به درآمد فروش

اصول محدود کننده

محافظه کاری احتیاط

افشأ

اهمیت

عینیت

قابلیت مقایسه

ثبات رویه

یکنواختی

ویژگیهای کیفی اطلاعات حسابداری

تعریف تئوری

کارکردهای تئوری

تئوری های حقوق صاحبان سرمایه(ارزش ویژه)

مشکلات تئوری های حقوق صاحبان سرمایه
تئوری مالکانه (مالکیت)
Proprietor Theory
تئوری شخصیت حسابداری               Entity Theory

دیدگاه ها در تئوری شخصیت حسابداری

تئوری حقوق مازاد       Residual Equity Theory

تئوری وجوه               Fund Theory

تئوری مدیریت              Commander Theory

مقایسه تئوری ها

جمع بندی

استاندارد های ایران

 

قسمتی از متن:

فرض تداوم فعالیت (going concern continuity): فرض بنیادی تداوم فعالیت حاکی از قبول تداوم فعالیت های واحد انتفاعی است مگر این که خلاف آن ثابت شود .در نتیجه، در شرایط عادی ومتعارف، گزارش ارزشهای تصفیه , تخلف از این فرض بنیادی محسوب می شود. برخی از نویسندگان حسابداری، این فرض را مورد انتقاد قرار داده و اظهار داشته اند که در تداوم فعالیت قبل از این که یک فرض بنیادی به شمار آید، یک پیش بینی است. 

 

توضیحات:

کتاب تئوری حسابداری تألیف دکتر رضا شباهنگ از جمله منابع مهم درس تئوری های حسابداری رشته حسابداری در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل سوم این کتاب با موضوع " مفروضات بنیادی، اصول و مفاهیم حسابداری " می باشد که در حجم 63 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

تصمیم گیری مدیران مدارس آموزشی تهران بزرگ

جایگاه مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران

مسئله مورد بررسی در این پایان نامه جایگاه مدیریت دانش در تصمیم گیریهای مدیران مدارس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران می باشد و به علت اینکه این تصمیمات با آینده دانش آموزان و سرنوشت میهن عزیزمان ارتباط مستقیم دارند


مشخصات فایل
تعداد صفحات225
حجم5 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پایان‌نامه کارشناسی ارشد مهندسی صنایع گرایش مدیریت سیستم و بهره‌وری

جایگاه مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران

 
 
چکیده:
مسئله مورد بررسی در این پایان نامه جایگاه مدیریت دانش در تصمیم گیریهای مدیران مدارس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران می باشد و به علت اینکه این تصمیمات با آینده دانش آموزان و سرنوشت میهن عزیزمان ارتباط مستقیم دارند ، اتخاذ تصمیمات نادرست می تواند  عامل تباه شدن  آینده انسان ها و غیر قابل جبران باشد .امروزه مدیریت دانش و دسترسی به دانش روز گرانبهاترین سرمایه شرکت ها و سازمانهای موفق دنیا به خصوص سازمانهای آموزشی می باشد و تصمیمات به روزی که براساس مدیریت دانش اتخاذ می گردند تعالی سازمان را تضمین می کنند . 
 
با توجه به موارد فوق اهداف تحقیق به شرح   ذیل می باشند :
1- تأثیر مدیریت دانش در انتخاب نیروهای مدارس  آموزش و پرورش شهر تهران، توسط مدیران 
2- تأثیر مدیریت دانش در تصمیمات انضباطی مدیران مدارس شهر تهران 
3- تأثیر مدیریت دانش در تصمیمات پرورشی مدیران مدارس شهر تهران 
4- تأثیر مدیریت دانش در تصمیمات اداری مدیران مدارس شهر تهران 
5- تأثیر مدیریت دانش در تصمیمات آموزشی مدیران مدارس شهر تهران 
6- تأثیر مدیریت دانش در تبادل تجربیات مدیران مدارس شهر تهران 
 
تحقیق با رویکردی فرضی – قیاسی از  طریق مشاهده ، مصاحبه ، پرسش نامه و مطالعه میدانی به بررسی روابط همبستگی و تحلیل داده ها و ساختن فرضیه های تحقیق می‌پردازد .تحقیق از جنبه هدف ، بنیادی ، کاربردی می باشد و نتایج آن در اصلاح و بهبود تصمیمات مدیران مدارس و به روز کردن این تصمیمات کاربرد دارد . جامعه آماری تحقیق ، شامل 7300 مدرسه در سطح شهر تهران بوده که نمونه آماری 300 مدرسه از نقاط مختلف شهر می باشد .
 
جهت تجزیه و تحلیل داده های تحقیق ، از آمار توصیفی و روش های آماری پارامتریک استفاده می گردد . صحت یا سقم  فرضیه های تحقیق با استفاده از آزمون فرض نسبت در سطح معنی دار %95 تعیین می گردد . در نتیجه مدیران مدارس شهر تهران  در اتخاذ تصمیمات خویش از مدیریت دانش استفاده می کنند و جهت تصمیم گیریهای  بهتر باید در کلیه مدارس ، سایت کامپیوتری ایجاد گردد و با برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت کلیه تصمیم گیریهای مدیران براساس مدیریت دانش انجام پذیرد و بهتر است مدیران مدارس پیش از انتصاب لااقل  پنج سال سابقه ی معاونت در مدارس شهر تهران را داشته باشند .
 
 
 
کلمات کلیدی:

مدیریت دانش

سبک های تصمیم گیری

تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس

سازمان آموزش و پرورش شهر تهران

 
 
مقدمه 
اکثر تصمیماتی که توسط مدیران مدارس اتخاذ می شود با زندگی و سرنوشت دانش آموزان ارتباط دارد و به گونه ا ی با آینده ی میهن عزیزمان عجین می باشد و اگر این تصمیمات صحیح و سنجیده اتخاذ شوند آینده روشن و درخشانی در پیش رو خواهیم داشت و در صورتی که عجولانه و اشتباه باشند مشکلات عدیده ای از جمله مشکلات زیر را در پی خواهد داشت .
 
- تباه کردن زندگی یک یا چند انسان (دانش آموز ) 
- تحویل عناصر مضر و نامطلوب به جامعه 
- عامل ترک تحصیل و تغییر سرنوشت دانش آموز 
- عامل افت تحصیلی و مشکلات اجتماعی 
- بروز مشکلات روحی ، روانی در دانش آموزان 
- بروز مشکلات اداری و تاخیر در انجام امور مربوطه 
- از بین بردن انگیزه دبیران وکادر آموزشی مدرسه 
- ایجاد تعارض بین کادر اداری و آموزشی مدرسه 
- عدم برقراری ارتباط مناسب با اولیاء دانش آموزان 
- جبهه گیری و ایجاد مشکلات رفتاری در دانش آموزان و اولیاء ایشان  
 
- عدم آرامش و امنیت فکری دانش آموزان خوب و سالم در مدرسه با توجه به اینکه دانش از داده ها و اطلاعات نشأت گرفته و بدنه کلی مهارتهایی است که افراد برای حل مسائل به کار می برند و آمیزه ای ازتجربیات، ارزشها، اطلاعات موجود و نگر شهای کارشناسی نظام یافته است که چارچوبی برای ارزشیابی وبهره مندی از تجربیات و اطلاعات جدید ایجاد میکند و اطلاعات  و داده های ناخواسته را کنار می گذارد و به طور کلی نحوه مطلوب انجام کار را می نمایاند، لذا ضروری است جهت  موفقیت سازمانها،  به خصوص سازمانهای آموزشی که درگیر تحولات ودگرگونیهای روز می باشند،‌ دانش روز ومدیریت دانش در رأس برنامه های سازمان مورد توجه قرار گیرد لذا در این تحقیق به جایگاه مدیریت دانش در امر تصمیم گیری مدیران مدارس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران پرداخته می شود.
 
 
 
 
فهرست مطالب
 
 فصل اول -کلیات تحقیق 1
1-1 مقدمه 2
2-1 بیان مسئله تحقیق 3
3-1 اهداف تحقیق 6
4-1 اهمیت  و ضرورت تحقیق 7
5-1 سوالهای تحقیق 8
6-1 تعاریف عملیاتی و اصطلاحات تحقیق 9
 
فصل دوم – مروری بر ادبیات تحقیق 13 
1-2 مقدمه 14
2-2 مدیریت دانش 15

1-2-2 تاریخچه مدیریت دانش 15

2-2-2 مفهوم دانش 22
1-2-2-2 داده 22
2-2-2-2 اطلاعات 23
3-2-2-2 دانش 24
3-2-2 مدیریت دانش 28

1-3-2-2 اجزای سیستم مدیریت دانش 29

4-2-2 رویکردهای مدیریت دانش 31
5-2-2 تقسیم بندی تصمیم گیریهای مدیران مدارس براساس فرضیه های تحقیق 36
1-5-2-2 استراتژی کد گذاری دانش 37
2-5-2-2 استراتژی شخصی سازی 38
3-5-2-2 انتخاب استراتژی صحیح 39

6-2-2 مدلهای مدیریت دانش 39

1-6-2-2 پیتر تیندال 42
2-6-2-2 برنت گالوپ 42
3-6-2-2 تایمو کوزا 45
4-6-2-2 الیاس اوادو/ حسن خیزی 50
5-6-2-2یوچنگ لینن / پینگ  تسرینگ 54
6-6-2-2 ناسا 55
7-6-2-2مدل سنگ بنای فرآیند  دانش 58
8-6-2-2 کازوی 61
9-6-2-2جی لیبو وتیز و همکاران 61

7-2-2 نتایج مدیریت دانش 62

3-2تصمیم گیری مدیران مدارس آموزش و پرورش 64
1-3-2 واحدهای آموزشی 64
2-3-2 مدیران واحدهای آموزشی 64
3-3-2 مسئولیت واحدهای آموزشی 65
4-3-2 تصمیم گیری 65
1-4-3-2 کارل اندرسون 65
2-4-3-2 رابرت کریتنر 66
3-4-3-2جوزف ای چمپوکس 66
4-4-3-2 استفن پی رابینز 67
5-3-2محورهای سئوالات تحقیق 68

1-5-3-2 انواع تصمیمات مدیران مدارس آموزش و پرورش 68

6-3-2خطاهای تصمیم گیری 72
1-6-3-2خطاهای همگانی در تصمیم گیری 72
2-6-3-2خطاهای روان شناختی در تصمیم گیری 75
3-6-3-2خطاهای آماری در تصمیم گیری 84
7-3-2سبک های تصمیم گیری 85

4-2 تأثیر مدیریت دانش و آموزش در بهبود  تصمیم گیریهای مدیران 90

1-4-2 فرآیند آموزش مدیران و نقش آن در بهبود مدیریت 90
1-1-4-2اهمیت و ضرورت آموزش مدیران در آموزش وپرورش 91
2-1-4-2 فرآیند برنامه ریزی آموزش مدیران 93
3-1-4-2 نقش آموزش در بهبود مدیریت 98
2-4-2  تصمیم گیری مدیران مدارس براساس مدیریت دانش 99
 
فصل سوم- روش تحقیق 100
1-3 مقدمه 101
2-3 روش تحقیق 103
3-3 جامعه آماری تحقیق 105
4-3 نمونه آماری 105
5-3 ابزار گردآوری داده های تحقیق 105
6-3  جمع آوری داده ها 106
7-3 روایی تحقیق 109
8-3  پایایی تحقیق 111
9-3 روش آماری تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های تحقیق 112
 
فصل چهارم- تجزیه و تحلیل داده های تحقیق 113
1-4 مقدمه 114
2-4 وزارت آموزش و پرورش 115
1-2-4 تقسیمات وزارت آموزش و پرورش کشور 115
1-1-2-4 ساختار اداری 117
2-1-2-4 ساختار آموزشی 118
1-2-1-2-4  نیروهای آموزشی 118
2-2-1-2-4 نیروهای  پرورشی، تربیتی 118
3-2-1-2-4 نیروهای دفتری 118
4-2-1-2-4 نیروهای خدماتی 119
3-4 تصمیمات مدیران مدارس 119
4-4 داده های حاصل از تحقیق 120
5-4 تحلیل آماری داده های جمع آوری شده 121
 
فصل پنجم – نتیجه گیری و پیشنهادات تحقیق 183
1-5 مقدمه 184
2-5 نتایج تحقیق 185
3-5 پیشنهادات تحقیق 188
1-3-5 پیشنهادات کاربردی تحقیق 189
2-3-5 پیشنهادات به سایر محققان 191
4-5  محدودیتهای تحقیق 192
پیوست ها 194
منابع و مآخذ 201
Abstract 204
 
فهرست جدول ها 
جدول (1-2) تاریخچه ی مدیریت دانش 20
جدول (2-2) برخی از مدلهای مدیریت دانش 41
جدول (3-2) شناخت ویژگی های طرز تفکر راست مغزها وچپ مغزها 84
جدول ( 4-2) روشها وفنون آموزش وتوسعه منابع انسانی مرتبط با اهداف قابل دستیابی 96
 جدول (1-4)  جدول آماره  و تأیید یا رد  سؤالات و فرضیات تحقیق 181
 
 
فهرست نمودارها                                                                                  
نمودار (1-2) رابطه بین داده، اطلاعات و دانش 25
نمودار (2-2) چارچوب عمومی سیستم مدیریت دانش ( گالوپ) 42
نمودار(3-2 ) چارچوب چرخه دانش ( گالوپ) 44
نمودار (4-2 ) چرخه ی چهار مرحله ای فرآیندهای هماهنگی ( مدل کوزا) 46
نمودار (5-2) فرآیندهای عملیاتی ( مدل کوزا ) 47
نمودار(6-2) سطح پائین فرآیندهای هماهنگی ( مدل کوزا ) 48
نمودار (7-2 ) سطح پائین فرآیندهای هماهنگی (مدل کوزا ) 49
نمودار ( 8-2) فرآیندهای عملیاتی ( مدل الیاس اواد / حسن خزیری) 51
نمودار (9-2) ارتباط بین چرخه ی مدیریت دانش و چهار فضای کلیدی سازمان 53
نمودار (10-2) نمودار مدیریت دانش ( محققان تایوانی ) 56
نمودار (11-2 ) فرآیند درسهای گرفته شده درناسا 57
نمودار (12-2) نمودار مدل سنگ بنای فرآیند دانش 60
نمودار (13-2) نمودار تصمیم گیری / کارل اندرسون 66
نمودار (14-2) چهار سبک تصمیم گیری 88
نمودار  )1-3(  روندجمع آوری اطلاعات 107
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

تحقیق فلسفه آهنگهای شمال خراسان

موسیقی رامشگران شمال خراسان در درجۀ نخست موسیقی آوازی است رامشگر آوازش را با دو تار همراه می کند
دسته بندی هنر و گرافیک
بازدید ها 33
فرمت فایل doc
حجم فایل 16 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
دانلود تحقیق فلسفه آهنگهای شمال خراسان

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر

موسیقی رامشگران شمال خراسان در درجۀ نخست موسیقی آوازی است رامشگر آوازش را با دو تار همراه می کند. هنگامیکه نوازندهای شمال خراسان دوتارش را به صدا درمی آورد، رفته رفته سوز و گداز و آه درونی وجود دارد نیز بیشتر و بیشتر می شود. با انگشتانش دوتار را می نوازد و به یاد حادثه ها و اتفاقات تلخ و شیرین در گذشته و یا  تاریخ سرزمین و قوم و طایفۀ خود می افتد. اینجاست که بناگاه همراه با ساز زدن شروع به خواندن و بیان این اندوهها و تهاجمات و غارتگریها و ظلم و ستمها می کند با نیازش می نوازد و با زبانش تاریخ را بیان می کند و با یاد تاریخ می خواهد حماسه ها و شجاعتهای مردان طایفۀ خود را بازگو سازد و بر همگان روشن کند. داستانهایی که اگر بازگو نشود چه بسا به فراموشی سپرده شود ، آنچنانکه صادق هدایت می نویسد :

« ایران رو به تجدد می رود، این تجدد در همه طبقات مردم بخوبی مشاهده می شود، رفته رفته افکارش عوض شده، رفتار و روش دیرین تغییر می کند و آنچه قدیمی است منسوخ و متروک می گردد. تنها چیزی که در این تغییرات ما تألیف است ، فراموش شدن و از بین رفتن دسته ای از اضافه ها، قصه ها، پندارها و ترانه های ملی است که از پیشینان با یادگار مانده و تنها در سینه ها محفوظ است زیرا تا کنون این گونه تراوشها کلی را کوچک شمرده و .... »[1]

داستان گویی یکی از ملحقات موسیقی شمال خراسان چه در میان کردها، چه ترکها و یا ترکمنها است و یکی از مهمترین شکلهای اجرایی موسیقی بخش های شمال خراسان نیز بشمار می رود. این داستانها توسط بخشی با آواز و همراهی دوتار اجرا می شود. بخش آوازی را می توان به دو گونۀ کاملاً مشخص تقسیم کرد، یکی بیان محاوره ای و نقلی که بسیار به شیوۀ نقالی شبیه است و دیگری بیان آوازی. قسمتهای مختلف داستان، با این دو شیوه اجرا می شوند.

شیوۀ نقلی برای شرح رویدادهای داستان مورد استفاده قرار می گیرد. در این داستان گویی دوتار علاوه بر همراهی کنندۀ آواز ،در بیشتر اوقات نقش مکالمه ای را با آواز یا داستان انجام می دهد، حاج قربان سلمانی دربارۀ داستان گویی معتقد است که ترکها در موسیقی خود داستان گویی دارند و موسیقی را با داستان به هم می آمیزند و اجرا می کنند و می گوید موسیقی کردها از نظر داستانی به هم می آمیزند و اجرا می کنند و می گوید موسیقی کردها از نظر داستانی دارای عمق و ریشۀ کمتری است[2]. با تمام این موارد موسیقی کردها از قدمت بیشتری نسبت به موسیقی ترکها و ترکمنها برخوردار است[3]. در این خصوص پیرامون این ؟؟ می توان عنوان کرد که در هر کدام از طایفه های شمال خراسان یک قسمت از موسیقی رنگ و نمو بیشتری نسبت به سایرین دارد. نقلهای ترکی که  همراه موسیقی اجرا می شود، موسیقی کردها که سرشار از داستانهای عاشقانه و عارفانه است و موسیقی ترکمنها که  مانند موسیقی ترکی همراه نقلهای ترکمن بر ارزش و اعتبارش افزوده می شود، همه و همه نشان از قدمت و اصالت و بی مانند موسیقی این هنر آسمانی در شمال خراسان دارد. اما می توان نوشت که داستان گویی در هر سه طایفه (ترکها، کردها و ترکمنها) وجود دارد. داستانهای شمال خراسان را از نظر مضمون می توان به سه گروه اصلی تقسیم بندی کرد، الف) مضمون عاشقانه این نوع داستانها ماجراهای عاشقانه قهرمان و دلبر او را بازگو می کنند که همیشه با مخالفت و ناسازگاری همراهاست و الگوی آنها حماسه های غنایی قرون وسطایی مانند لیلی و مجنون و فرهاد و شیرین است. اینگونه روایتگرری در میان رامشگران ترک زبان بویژه در آسیای میانه بسیار رایج است. از میان شناخته ترین این داستانها می توان از اصلی و کرم (داستانهای ترکمنی)، غریب و شاه صنم (ترکی) ، همراه و صیادخان (ترکی و ترکمنی) ، حمراء و حور لقاء (ترکی و ترکمنی)، گل و بلبل ، وامق و عذرا ، شاه اسماعیل و گلزار خانم، طاهر و زهره (ترکی و ترکمنی) و ..... را نام برد.